sunnuntai 2. lokakuuta 2011
Välkommen!
Hei vaan kaikille! Hejsan alla!
Nyt se on täällä. Vihdoin ja viimein. Eihän tätä ollakaan odotettu kuin 3 ja puoli vuotta. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mukavia hetkiä näillä sivuilla toivoo puheenjohtajatiimi Emse&Repe, jotka ovat työstäneet tätä nyt aivan liian kauan.
Blogi tulee päivittymään epätasaisin väliajoin. Täältä löytyy tietoa niin tulevista bileistä kuin hallituksen jäsenistäkin - galleria luvataan päivittää mahdollisimman pian. Viihtykää!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti