sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Välkommen!






























Hei vaan kaikille! Hejsan alla!

Nyt se on täällä. Vihdoin ja viimein. Eihän tätä ollakaan odotettu kuin 3 ja puoli vuotta. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mukavia hetkiä näillä sivuilla toivoo puheenjohtajatiimi Emse&Repe, jotka ovat työstäneet tätä nyt aivan liian kauan.

Blogi tulee päivittymään epätasaisin väliajoin. Täältä löytyy tietoa niin tulevista bileistä kuin hallituksen jäsenistäkin - galleria luvataan päivittää mahdollisimman pian. Viihtykää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti