Yksi vuoden odotetuin kerpalo on enää kahden päivän päässä! Nimellä CandyShop lanseerattu tapahtuma sai huikean suosion viime keväänä, joten Esteri ry ja yliopiston Kanta ry eivät malttaneet olla järjestämättä tapahtumaa uudestaan heti syksyllä.Torstaina kaikki Turun herkuimmat vaahtokarkit ja lipevimmät tikkarit pääsevät ulos kaapeistaan ja viime vuoden tapahtumien varjolla voidaan sanoa, että kukaan ei taatusti jää ilman makeaa massua!
Merkit menivät kuumille kiville keväällä ja tänä syksynä voidaan olettaa, että CandyManillä varustettu merkki löytyy nopeimpien taskusta. Kannattaa siis saapua ajoissa paikalle.
Karkkirysän namuset kertoivat uteliaimmille, että itse CandyMan (ja hänen taidokkaasti muovattu keskivartalonsa) olisi saapumassa bileisiin...
Nähdään siis siellä! :)
(kuva viime kevään CandyShopeista)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti