TIO:n ja Esterin rakkauden hedelmä, BLING BLING räjäyttää Apollon ensi viikon torstaina (10.11.)! Pileissä silmänruokaa ja tanssilattialle pakottavaa musiikkia meille tarjoaa pohjoisen poika Mikael Gabriel, nopeimmille on luvassa ihan törkeän siisti haalarimerkki! Be bling or die trying.Syksyn edetessä Esterin hallitus on BB:n lisäksi mm. puuhaillut perinteisesti haalareiden hankinnan parissa, suunnitellut kahojen omia pikkujouluja ( <3 ) sekä valmistautunut pikkuhiljaa hallituksen vaihtoon. Herraneaika ei siihenkään kauaa mene! Uusia ykkösiä on kuitenkin rekrytty ja ei voi sanoa muuta kuin että hyvältä näyttää! Saa nähdä kuinka vanhat toimijat malttaakaan tehdä tilaa uusille! ;)
Syksyyn kuuluu myös perinteisesti vaalijännitystä! TUO:n edustajistovaalit lähestyvät ja ehdokkaat on julkistettu! Sähköinen ennakkoäänestys järjestetään 7.11.–13.11. Ja vaikka palkkahan äänestämisestä on se oikea mahdollisuus vaikuttaa asiohin (ja oikeus valittaa, varsinkin jos itse on ehdolla ;) ) saavat kaikki tänä vuonna äänestäneet jotain pientä, sen numeron raapustamisen arvoista, ekstraa. Lisää edustajistosta, vaaleista ja ehdokkaista TUO:n blogista sekä TUO:n nettisivuilta. Muistakaa ihmiset käyttää äänioikeutenne TUO:n edustajistovaaleissa!
P.S. Jälkihekuma parin viikon takaisista CandyShopeista jatkuu, konsepti on menestys ja jatkumo on taattu! Kiitos teille jotka vierailitte meidän karkkikaupassa ! <3 Kuvia tapahtumasta löydätte täältä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti