maanantai 14. marraskuuta 2011

Ken on kaikkein Esterein?




Hallitusvuotemme vetelee viimeisiä ja nyt onkin aika kaivaa uudet aktiivit mukaan Esterin toimintaan.Vuoden 2012 hallitukseen valitaan uudet tyttöset ensi torstaina! Hakemuksia on sadellut, mahtavaa että on aktiivista väkeä liikkeellä! Vielä voit laittaa hakemuksen tulemaan, pikapikaa, jos olet kiinnostunut hallituksen toiminnasta. Ilmoita halukkuutesi sähköpostilla, jos et ole vielä niin tehnyt. Vaalivaliokunta valitsee ehdokkaat TORSTAIN 17.11.2011 syyskokoukseen, jossa valitaan vuoden 2012 hallitus.

Pyytäisimme myös kaikkia Esterin jäseniä saapumaan paikalle torstain syyskokoukseen klo 14!

Nähdään torstaina! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti